"The girl puts on the dress."

Fordítás:A lány felveszi a ruhát.

December 13, 2014

11 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

evairenpinter

put on = felvesz (ruhát) - így együtt kell megtanulni. Szótári alak. Mást is jelent ilyen formájában, de most, itt - s néhány leckében - ezt jelenti.

May 15, 2015

judit62

Vicces. A "puts" itt új szó, amire "tesz"-t ajánl fel egyedüliként. Mondatban "felvesz"-t fordít. Nem egyszerű a szótanulás így, nemhogy az összefüggések, meg az értelmezések .

April 14, 2015

TanyiIstvan

Az on-t közvetlenül az iga után vagy a tárgy után kell használni? Mindkettőre volt példa itt.

October 11, 2015

budai.doc

Ha a tárgy hangsúlytalan, rövid vagy névmás, akkor az elöljáró (itt határozói járulék) a tárgy mögé kerül. Ha hangsúlyos, hosszú szerkezet vagy mellékmondat, akkor az ige és a tárgy között szerepel.

October 12, 2015

TanyiIstvan

Nagyon szépen köszönöm a segítséged!

October 15, 2015

karak74

Ok! Akkor csak egy kérdésem van. Korábban volt az a példamondat is, hogy The girl puts the dress on., illetve most The girl puts on the dress. Persze a magyar jelentés betűre ugyanez volt a régiben is. Akkor hogy is van ez?

March 31, 2017

thiam215428

Koszonom sokat segitettel

February 9, 2019

Mano976

Az miért nem jó, hogy felöltözik?

December 13, 2014

budai.doc

A "dress" tárgyatlan igeként jelenti azt, hogy öltözik. Tehát akkor "the girl dresses" lenne.

December 14, 2014

dsteven001

A lány ruhát vesz fel - ez miért nem jó így ?

October 15, 2015

nemestol

A lany Feloltozik sem jo?

January 29, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.