"За мить"

Переклад:In a moment

December 13, 2014

7 коментарів


Anzhelika993406

Чому не підходить for a moment


w7ZI1

For a moment теж правильно, відкорегуйте!


XyBT6

Чому їм невгодила ,, In moment" вимагають, щоб я вставила ,,а"


Mr.Xee

Тому що артиклі дійсно важливі


svit80

Чому не підходить "in the moment"?


SergeyYarovoy

In the moment тоже должно принять, нет?


4l0F

Чому in, а не on?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати