Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben çok iyi hissetmiyorum."

Çeviri:I do not feel very well.

3 yıl önce

6 Yorum


yemreakona

Bir kısa yoldan gitmek zorunda kaliyorum çünkü gitikçe zorlaşıyor

2 yıl önce

dilandy

"I don't feel so well" yazmistim...

1 yıl önce

rza35

i do not feel so good neden kabul edilmiyor. onuda kullanıyor adamlar. sonuçta anlam olarak aynı. detayına bakarsak kimse bitiremez bu testleri

3 yıl önce

zizey
zizey

Rapor edin lütfen.

3 yıl önce

nicegirl958166

"İ am not feeling good soo much" neden olmadı?

1 yıl önce

smtkcbs

i do not feel so good da kabul edilmeli

7 ay önce