"Ben çok iyi hissetmiyorum."

Çeviri:I do not feel very well.

December 13, 2014

6 Yorum


yemreakona

Bir kısa yoldan gitmek zorunda kaliyorum çünkü gitikçe zorlaşıyor

July 14, 2016

dilandy

"I don't feel so well" yazmistim...

February 14, 2017

rza35

i do not feel so good neden kabul edilmiyor. onuda kullanıyor adamlar. sonuçta anlam olarak aynı. detayına bakarsak kimse bitiremez bu testleri

December 13, 2014

zizey

Rapor edin lütfen.

February 5, 2015

nicegirl958166

"İ am not feeling good soo much" neden olmadı?

July 20, 2017

smtkcbs

i do not feel so good da kabul edilmeli

February 18, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.