"If he gives us one more opportunity, he believes in us."

Překlad:Jestli nám dá ještě jednu příležitost, tak v nás věří.

December 13, 2014

3 komentáře
Tato diskuse je zamčená.


Vladao

to "v nás věří" je asi dost archaické, asi by stačilo "nám věří" . . . :-)


MirkaEberlov

Proč dá?! Nevidím budoucí čas. Dává- je prý špatně. nahlásila jsem.


nueby

https://www.helpforenglish.cz/article/2006091501-polovicata-pravidla-will-po-if-a-when

Kdyby se tu skutečně jednalo o význam se slovem "dává", tedy jestliže je ten kdosi v průběhu dávání další příležitosti, v AJ by to chtělo "is giving". Jinak by nebyl zachycen správný význam, protože "if he gives" by se vztahovalo k budoucnosti.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.