Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sen treni kaçıracaksın."

Çeviri:You will miss the train.

3 yıl önce

6 Yorum


mustiii20

"sen treni özleyeceksin" kabul etti :)

3 yıl önce

hakan26

bence düzeltmeliler ama bana da aynı olay biraz önce başıma geldi :)

3 yıl önce

VahapTaskent

Simdi ingilizce konusanlar "i will miss the train" dendigi zaman ozleyecek miyim kaciracak miyim bilemiyorlar mi yani?:) illa cumlenin baglamina mi bakmak zorunda kalacaklar

2 yıl önce

yvzclp

You will abondan olmaz mi?

3 yıl önce

mhmtfatih

"miss" kelimesinin kaçırmak anlamı da var, ben aynı anlama gelen "escape" kelimesini kullandım ama kabul etmedi

3 yıl önce

Dilara924399

Escape kaçırmak değildir. Kaçış anlamında kullanılır, evet. Ama kaçırmak daha farklı.

3 yıl önce