"Sizin babanızın mesleği nedir?"

Çeviri:What is your father's profession?

3 yıl önce

27 Yorum


CengizKARA5

"What is the profession of your father?" ın neresi yanlış ki? :(

3 yıl önce

tutiiies
tutiiies

Bende ayni soruyu soruyorum

3 yıl önce

DRNDKY

Profession ile professional kelimeleri arasındaki fark nedir

1 yıl önce

Mehtab962856

Professional=profesyonel Profession=meslek

3 ay önce

MuratBicer

Dad neden olmuyor. Resmi olmadigi icin mi

3 yıl önce

tutiiies
tutiiies

Olabilir

3 yıl önce

Elftna

Dad-Dady=Babacığım Father=Baba

2 yıl önce

ECE152376

Dad : baba

Father : baba

Ben dadin baba demek oldugunj bilmiyordum ama DUOLİNGO sayesinde dadin baba demek oldugunu ogrendim 4. sinifim islemedigimiz konular var ama ortaokula gidince de isime yarayacak

2 yıl önce

Cihaterenn

What is your father job? Ne demek?

2 yıl önce

emindaniss

What is your fathers job? Yaptim neden yanlis

2 yıl önce

ECE152376

Heralde sen fathers yazmissinya o father' s olacak sanirim emindaniss

2 yıl önce

1234374882

Ya "father is" yazman gerek ya da "father's"

2 yıl önce

fth10

dad ne olamaz

3 yıl önce

bengugurde

Dad de olmalı.

3 yıl önce

ferdi48130

Babanın=father's. Dad=baba. Dad's ? Babanın olurmu???

2 yıl önce

ElifKalafa

Dad olmuyor cünkü sorusu 'what' degil 'which'

3 yıl önce

brahim6817

Soruda Which nerede ?

3 yıl önce

meyouuu

Dad turkcede babacim babisko anlamina gelir

2 yıl önce

beyza240090

Dad de olur

2 yıl önce

cagripnr

job neden olmuyor

2 yıl önce

MehmetveSedahoca

oğlum ya What is your father's profession? bunu işarretliyorum olmuyo ya :C

2 yıl önce

MehmetveSedahoca

What is your father's profession? ya

2 yıl önce

Sadettind

Bence her iki seçenekte olmalı. Dad her ne kadar aile içinde kullanilsa da günlük hayatta da kullanilan kelime. ilk iki cümlede yapı olarak bir bozukluk yok. 2. daha resmi ortamlarda kullanilirken diğeri daha yakın iliskilerde tercih edilir

2 yıl önce

batuhanakkaya

1ve 3 olmuyo mu ya

1 yıl önce

mincim

onlarca soru var ama tek bir yanıt yok neden kimse ilgilenmıyo??

1 yıl önce

VERDAKTK

Job lu olan cumle neden kullanilmiyor

1 yıl önce

TubaSinem

Nasıl yanlis oluyor?

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.