"His cat drinks."

Traducere:Pisica lui bea.

December 14, 2014

13 comentarii
Această discuție este blocată.


Madalina321889

Am răspuns corect !!!! Si mi-a zis ca e greșit


Flavia552586

De ce este drinks in loc de drink


Alexandra592352

Pentru ca este pisica LUI...a cui pisica?a LUI


WendySays

Pentru că verbul este la conjugarea de la persoana a III-a singular: he/she/it drinkS.


stoicescupaul

Eu nu am putut sa ascult


Darius_2016

Atunci ai telefon de calitate proastă . ( Scuze de acest limbaj )


Darius_2016

Eu am făcut corect .


Darius_2016

Din întămplare sa pus corect . ( După mesh de mai jos )


Darius_2016

Scuze că întreb dar când se folosește drink cu s și fără s . Drinks când bea o fată sau un băiat . Drink când bea un băiat sau o fată . -MULȚUMESC !


amalya603

Drink se foloseste la persoana întâi si a doua iar drinks se foloseste la persoana a 3-a


lucacraciun22

Eu nici nu am auzit si era liniste


Theeodoree

This se imtelege in loc de His !!!!!!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.