A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Your cat is black."

Fordítás:A macskád fekete.

0
3 éve

7 hozzászólás


zsofi51858

A macskad fekete. A te macskad fekete!:D

3
Válasz3 éve

ambruseszter

A cicad fekete. Ezt nem fogadja el,mert a MACSKÁD fekete...

2
Válasz3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

A "cicát" általában elfogadtuk, ezek szerint megtaláltad a kevés helyek egyikét, ahol nem...:-). Egyébként én nem vagyok nagy barátja a "cica" szó használatának itt a Duo-ban, egyrészt egy kicsit finomkodónak, modorosnak érzem, másfelől akkor lehetne "cicus", "kiscica", "macsek", stb is. De nyelvtanilag helyes persze a fordításod.

2
Válasz3 éve

NagyTamsLevente

Ezt jól megmondtad!

0
Válasz2 éve

oliiiiiii

Nem fogadja el akkor sem ha rendesen,érthetően kimondom

1
Válasz3 éve

padamasz

Miért nem "Macska fekete" na mindegy de hát én azthidtem 4% folyékony angol beszéd de az mit jelent hogy folyékony angol beszéd

0
Válasz2 éve

vasvariistvan

Vesd össze a megadottal. Magad is rá fogsz jönni, és mindjárt meg is tanulnod.

0
Válasz3 hónapja