1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "Zij lezen de kranten."

"Zij lezen de kranten."

Vertaling:They read the newspapers.

December 14, 2014

15 opmerkingen


mnxl

Waarom is het they read en niet she reads?


Hajarttjjee

Omdat ze hier met zij meerder mensen bedoelen. en niet zij van meisje of vrouw


bouaiachib

Lezen is in meervoud en niet in enkelvoud.


Joke80

Dat snap ik dus ook niet


EqN5qYGV

IS "THEY ARE READING THE NEWSPAPERS" NIET GOED


Feruz69703

Waarom is het they tead en niet she read


fc4a03Wn

waarom is het they en niet she


El2theK
  • Zij lezen = meervoud = They read
  • Zij leest = enkelvoud = She reads

0zara0

Ik heb zondzr fout ges vreven,,,


KaasIsLekker.

Waarom is dit te makkelijk


huiyan3

0687178919 bel deze nummers,want dat nummers zijn mijn moeders telefoonnummer


Maria140529

Ik begrijp niks meer of jullie zitten met mij te spelen Mijn antwoord moest goed kunnen zijn. Twee keer krig ik fout antwoord en goede antwoord door jullie geschreven en ik schreef wat jullie goede antwoordden waren SHE READS THE NEWSPAPERS. KRIG IK DAT IK MOEST MET THEY EN KRIG IK WEER SHE. ALSJEBLIEFT DOE JULLIE EEN BEETJE NORMAL, WANT IK VIND ZONDER VOOR MIJ TIJD.. IK WIL HEEL GRAAG LEREN MET EEN NORMAL IEMAND EN MET RESPONSABILITEIT.

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.