1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Believe me, I have tried."

"Believe me, I have tried."

Çeviri:İnan bana, ben denedim.

December 14, 2014

25 Yorum


mhmmt213

"i have tried" de oluyor "i tried" de oluyor. Peki burda "have" ne amaçlı kullanılıyor ?


Dilara924399

Olay çok yakın zamanda olmuşsa veya etkisi hala devam ediyorsa perfect tense kullanırız. Perfect Tense de "has/have" ile ifade edilir. He/she/it te has kullanırız, I/you/we/they de ise have kullanırız.


senol579600

Çok açıklayıcı olmış


johnvoxville

"İnan ki denedim" de doğru olmalı.


Bra160760

birde tried saf demek


Feronokuro

"tried" try fiilinin ed takısı almış halidir burada fiil anlamında kullanılıyor.


Ayselalr

Ben bu sorudan bir şey anlamadım


Hisar34

"denedim" değil de "yoruldum" neden olmaz? İkisinin ayrımı nasıl yapılabilir acaba? Yardımcı olursanız çok sevineceğim.


savasxxx

"tired" yoruldu, "tried" denedi. Ayrimini ve hallerini sozluklerde bulabilirsiniz.


Hisar34

Evet dikkatimden kaçmış, teşekkürler.


Bestezl

Tried denedim tired ise yoruldum demek zaten yazılışları farklı buradan anlayabilirsin


eceyimben

dried anladım :(


102794

Güven bana , ben denedim neden olmuyor?


AnormalActivity

Trust: güvenmek Believe: inanmak


ss1211

Inan bana ben denedim hwhwjhwjwhwhwheuokdduwouw


alicangelc

Naber duolingo'cular


Yarensevvall

Inan bana ben denedim ne ye ben gereksiz cumle kullanimindan anlarim bozukluğu olur ???


Nesrin254884

Denemek ve çabalamak cok ku farklı bu fiilin ilk hali try değil mi ?


brett752402

These people online yet ?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.