1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Believe me, I have tried."

"Believe me, I have tried."

Çeviri:İnan bana, ben denedim.

December 14, 2014

10 Yorum


mhmmt213

"i have tried" de oluyor "i tried" de oluyor. Peki burda "have" ne amaçlı kullanılıyor ?


Dilara924399

Olay çok yakın zamanda olmuşsa veya etkisi hala devam ediyorsa perfect tense kullanırız. Perfect Tense de "has/have" ile ifade edilir. He/she/it te has kullanırız, I/you/we/they de ise have kullanırız.


senol579600

Çok açıklayıcı olmış


johnvoxville

"İnan ki denedim" de doğru olmalı.


Bra160760

birde tried saf demek


Ayselalr

Ben bu sorudan bir şey anlamadım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.