Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"Why do our children dislike fruit on Thursday?"

Translation:Waarom lusten onze kinderen geen fruit op donderdag?

3 years ago

3 Comments


Bregtje1

Waarom is: ''waarom vinden onze kinderen fruit op donderdag niet lekker?'' niet goed?

3 years ago

Simius
Simius
Mod

Omdat we in beta zijn en er nog veel (goede) vertaling ontbreken. Gebruik voortaan alsjeblieft de "report a problem" knop om zulke problemen te melden. Bedankt!

3 years ago

Ad-Elie
Ad-Elie

Omdat het is donutdag ?

3 years ago