"Yazmayı seven için."

Çeviri:For the one who likes to write.

3 yıl önce

7 Yorum


cevatim

Her seferinde burada hata yapiyorum. Yazmayi seven biri icin diye sorsaniz, bu bir "one" nereden cikti diye apisip kalmayacagiz.

3 yıl önce

Recelik
Recelik

The person who likes writing. Why did not

3 yıl önce

GizemEri5

Bana kafayı yediren kalıplardan biri :/ hata yapiyorum surekli

2 yıl önce

Recelik
Recelik

The person who likes writing. Olabilirmi

3 yıl önce

has.durmaz

Sanırım olmaz, çünkü bu sizinki "yazmayı seven biri" anlamına geliyor.

3 yıl önce

-Raaki
-Raaki

Bunu açıklayacak bir kural yok mu?

7 ay önce

GlAkkoyun

Bu kalıbı hiç geçemiyorum.

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.