Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Yazmayı seven için."

Çeviri:For the one who likes to write.

0
3 yıl önce

10 Yorum


cevatim

Her seferinde burada hata yapiyorum. Yazmayi seven biri icin diye sorsaniz, bu bir "one" nereden cikti diye apisip kalmayacagiz.

28
Cevap ver3 yıl önce

Recelik
Recelik

The person who likes writing. Why did not

3
Cevap ver3 yıl önce

GizemEri5

Bana kafayı yediren kalıplardan biri :/ hata yapiyorum surekli

3
Cevap ver1 yıl önce

Recelik
Recelik

The person who likes writing. Olabilirmi

0
Cevap ver3 yıl önce

has.durmaz

Sanırım olmaz, çünkü bu sizinki "yazmayı seven biri" anlamına geliyor.

4
Cevap ver3 yıl önce

Melikmaras1

olurda for eksik

-1
Cevap ver8 ay önce

ramazanuzan
ramazanuzan

"Yazmayı seven biri için" olması gerekmiyormu?

0
Cevap ver1 yıl önce

GlAkkoyun

Bu kalıbı hiç geçemiyorum.

0
Cevap ver1 yıl önce

-Raaki
-Raaki

Bunu açıklayacak bir kural yok mu?

0
Cevap ver5 ay önce

AhmetKanli

Oldukça kafa karıştırıcı

-1
Cevap ver11 ay önce