1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O ne burada ne de orada."

"O ne burada ne de orada."

Çeviri:She is neither here nor there.

December 14, 2014

19 Yorum


Ugurkaya83

Neither... Nor... Bir kalıp


AhmetVAROL1

Cem yılmazdan öğrenenler :)


FatoKatran

Bu kalıpta hep cem yılmaz aklıma geliyor. Neydir norlar yustubiler... Ah ah yanıyoruz fuat abi


RukiyeSude.

Arkadaşlar. He is: O, Neither: Ne, Here: Burada, Nor: Ne de, There: Orada. ".......Neither.........nor........" bir kalıptır. Anlamı da; ".......Ne..........ne de........." dır.


DIRT...DIVER

bişey anlamadım...


imanaz1

Onlar diyo...bir kalıp diyo


burcugeo55

he yapıyorum she yazıyolar she yazıyorum he oluyor ben bişey anlamadım


FurkanGlle1

Butun dogru secenekleri iraretlemek gerek.


ItsAlexaMoon

Hiç görmediğim bir cümle


jetblachheart

Birisi anlatabilir mi ?


Ne6ahat

...neither.... nor (...ne .. nede )demek Kalıp. şu bu, o neyse ne iyi nese kötü, veya ne az nede çok gibi...


RukiyeSude.

"......neither........nor........." bir kalıptır. Anlamı: "........ne.........ne de......." olur. Biz deriz ya hani: "Ne onu seviyorum ne de onu." İşte bunun ingilizcesidir.


NilgnAydem1

O deyince she veya he olması neyi değiştirir

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.