1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Jdeme do vody."

"Jdeme do vody."

Překlad:We go into the water.

December 14, 2014

14 komentářů


George484487

Vím že už se tu někdo ptal - proč je v té větě člen, když u vody se nepoužívá... Odpověď jsem nenašel, asi že jdem do tééééhle vody nebo už nevím...


LiS0407

A proč tam musí být určitý člen? Je tam nějak víc těch vod a my jdeme zrovna to této? A proč tam nemůže být neurčitý člen, když není řečeno, do které vody přesně půjdeme?


RostislavP19

Má ten určitý člen něco společného s " into"? Protože voda je přeci nepočitatelná.


JanLelek

Proč tam nemůže být: We are go to water


Brepta-

Mohlo by tam být: We are going into the water?


Punkgiver

Co třeba: We are going to the water?


kacenka9

To ale jdete k vode. Pokud se chcete namocit, tak jdete into nebo in.


Filomena.Prvni

Zkusila jsem napsat větu s "in" a systém mi je vyhodnotil jako chybné. Kdy tedy lze použít "into" a kdy "in"?


Vendeliin

Řekl bych , že s in by to znamenalo Chodíme ve vodě.


JiVelich

Kdy pouzivaji into until a to?


jgstcd

"Until" se pouziva jen s casy, takze tady urcite ne.


Ivetacichrova

We go ale není správně, znamená opakovanost. Musí být we are going.


VashCZ

Ano. V cestine dokonavy a nedokonavy. Ale zjistil jsem v prubehu casu ze to neni pravidlo. Je to na delsi pokec. Taky by tam mohl byt We are going to go to the water.


Lada806051

Musi být před vodou THE, protože v zadání není do TÉ vody

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.