"She reads the newspapers."

Překlad:Ona čte ty noviny.

December 14, 2014

10 komentářů


Mufin49

Proc Já tam slyším furt A NEWSPAPERS, a problémy s ušima nemam :/


kacenka9

ja taky... zabranila jsem audiu, takze nebude v cvicenich na poslech, ale muze se objevit v cvicenich, kde je pisemny preklad z psaneho.


MiloEiselt

Dal jsem překlad 'Ona ty noviny čte'. Například někdo si je chce půjčit a soused tomu chce zabránit. Jak by toto bylo správně anglicky?


Nemesis_NaR

No v této situaci pravděpodobně spíš průběhovým časem "She is reading the newspaper", to ale nic nemění na faktu, že váš překlad měl být uznán a tudíž připomenu tlačítko "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296


Konopy

Prosím kdy mám používat určitý a kdy neurčitý tvar, podle čeho se to řídí?


Nemesis_NaR

Máš na myslí určitý a neurčitý člen? Tedy "the" vs "a(n)"? Pak hezký článek se základním porovnáním je např. zde: http://www.helpforenglish.cz/article/2006072901-cleny-v-anglictine-articles


Konopy

Ano měl jsem na mysli člen, ale ve větě, kde jsem udělal tu chybu, o tom psali jako o tvaru. Jinak samozřejmě moc děkuji! Vyčerpávající vysvětlení a velmi užitečný web. Opravdu díky


Nemesis_NaR

Jsem rád, že pomohlo


ZientekJakub

proc mi neuznalo ona cte noviny ,??????????????????????????????????????,


Aneka87011

Je tam napsáno the=ty takže ona čte TY noviny

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.