"Biraiçerim."

Çeviri:I drink beer.

3 yıl önce

10 Yorum
Tartışma kilitli.


Vedattekat

I am drink beer dedim. am takisi hatali kullanmisim. Am is are nerelerde kullaniliyordu

3 yıl önce

mehmetnefi

İsim cümlelerinde özneden sonra kullanır.fiil cümlelerinde kullanılmaz

3 yıl önce

Mehmet886

Bende "I drink the beer" dedim the takısı olmıyacak dedi . The 'yi nerede kullanacağımı şaşırdım

3 yıl önce

reyhan370696

The sDece bir biradan bahsetseydi koyardin o zaman turkcesi soyle olmalaydi ben birayi icerim aradaki the bira kelimesini birayi olarak degistiriyor ve tek biradn bahsettiriyor

2 yıl önce

blossick

Fiil varken kullanilmiyo

3 yıl önce

12havva

Am is are to be yani he she it I dan sonra gelir

3 yıl önce

ertugrulka1

Biraya sayilamadigi icin a takisi koyulmazmis..

3 yıl önce

byuben47

Beyler drink ile drinks arsindaki fark ne

3 yıl önce

Akacee

"drinks" deki "s" takısı geniş zamanda "he ,she, it" öznelerinden sonra gelen fillerde kullanılır.

3 yıl önce

hayalzmra2

Drink içer drinks o içer şahıs belirtiyo

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.