1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Яка вулиця іде до центру?"

"Яка вулиця іде до центру?"

Переклад:Which street goes to the center?

December 15, 2014

12 коментарів


mizail

А чому тут street без артикля?


SergioRuido

Одразу після питального слова *який" у запитаннях це непотрібно. Which color do you like? What country are you from?


AlexSlon

хіба не does go замість goes у питаннях?


Fb8U1

У цьому реченні питальне слово стосується іменника street, а не дієслова go. Ось якби питання стояло так: Does this street go to the center? Тут запитання до дієслова.


JimmyCarrotSP

Чому не вірно Which street comes the the centre???


_just4fun

Чому "What street is go to the center?" неправильно?


SashkoSopotyak

Переклад What є- що,який,яка. А Which перекладається котрий,котра.


Fb8U1

Which - вибір із кількох. У цьому випадку до центру можуть іти лише кілька вулиць. Тому доречно Which.


SashkoSopotyak

Дякую за інформацію!


600r

Перший раз чую, що вулиця може ходити!


Fb8U1

А ще Іде годинник, час, дощ і інше.


Oksa287105

Шо за глюки, написала goes -кажуть неправильно, другий раз пишу, як і хотів додаток does , знову ні бо мало бути goes ?? Припухли там чи що !??

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.