"Já vím, že jste učitelem."

Překlad:I know that you are a teacher.

December 15, 2014

5 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


EvitaLaVita

Prečo nemože byť the teacher?


Nemesis_NaR

Protože u povolání bývá vždy neurčitý člen. Respektive ne vždy, určitý tam může být, ale pouze ve větá typu: "Vy jste ten učitel, který dal mému synovi čtyřku z matiky", pouze pak by to bylo "You are the teacher, who..."


Brepta-

Dá se tam vynechat "that"?


Nemesis_NaR

Ano, ve většině případů (když that znamená že) lze "that" vynechat

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.