1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She does not pay."

"She does not pay."

Çeviri:O ödemez.

December 15, 2014

17 Yorum


krKARAKAYA

Odeme yapmaz niye olmadi ki


thsngny

Evet, bende öyle yazdım fakat kabul etmedi. :)


Hmyr_Gkc

Emin olmamakla birlikte pay odemek manasinda bir fiil yani odeme yapmaz dedigimizde odeme isim oluyor yapmaz da yardimci fiil bu cumlede ingilizcesinde yani oyle bir durum yok(isim ve yardimci fiil) o yuzden tam anlamiyla cevirince dogru cevaptaki gibi oluuor diye dusunuyorum.


escapistt

"O ödeme yapmaz." Gayet düzgün bir çeviri. Ama kabul etmiyor


caneryus

Hâlâ kabul etmiyor. 10.09.2020


mars666

Başka bir ödeme ile ilgili soruda para kelimesini kullanmadığım için yanlış dedi bu soruda da o para ödemez dedim yanlış dedi


begumilhan

In English, sometimes, continuous time seems like simple time so it can be known as semantic shift therefore, It is supposed to be true relatively.


HasanKarak657260

Does kelimesini this diye anlayan oldu mu?


mido798886

O ödemiyor . Dogru olmaz mi ?


Hmyr_Gkc

Do=>does genis zaman hali oldugu icin odemez oluyor


faruk611698

'Şii dizz nat pey' diyorum "Titiz Nihat Bey" olarak algılıyor :)


abbamgr

Benim sorunum var


bacio_

What is your problem? :)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.