"A soup"

Переклад:Суп

December 15, 2014

9 коментарів


UMMmagazin

Зупа це німецьке слово...лол


Znadijka

угу, а суп - французьке


Alex1248

Суп із артиклем хіба?


vovakondrat77

A soup/One soup - порція супу


kNL61

Я ж нажала "суп" . Це эдиний правильний варіант! Чому мені пише, що це не правильно? Га?!


kNL61

Перепрошую, але мені дають на вибір слова. "Суп" эдинний з варіантів який правильний!


nata_vin

У вправі помилка, тому що soup вживається лише в множині, а в множині артикль a не вживається


5xxo5

Погано було чути A

Пов'язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.