"A soup"

Переклад:Суп

December 15, 2014

9 коментарів
Це обговорення закрито.


UMMmagazin

Зупа це німецьке слово...лол


Znadijka

угу, а суп - французьке


vovakondrat77

A soup/One soup - порція супу


Alex1248

Суп із артиклем хіба?


TheSameSanya

В сенсі порція


LewKostyny

А як знати, коли порція, а коли ні?


Kaminari_Okami

Із неозначеним артиклем "a(one) soup" - порція, без неозначеного артиклю - просто страва.


nata_vin

У вправі помилка, тому що soup вживається лише в множині, а в множині артикль a не вживається

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.