"A soup"

Переклад:Суп

3 роки тому

20 коментарів


panbibliotekar

зупа

3 роки тому

UMMmagazin

Зупа це німецьке слово...лол

3 роки тому

Znadijka

угу, а суп - французьке

2 роки тому

Alina833563

польське

2 роки тому

vovakondrat77

A soup/One soup - порція супу

3 роки тому

Alex1248

Суп із артиклем хіба?

3 роки тому

TheSameSanya

В сенсі порція

3 роки тому

LewKostyny

А як знати, коли порція, а коли ні?

1 рік тому

Nordry
Nordry

Із неозначеним артиклем "a(one) soup" - порція, без неозначеного артиклю - просто страва.

6 місяців тому

Znadijka

зупа!

2 роки тому

kNL61

Я ж нажала "суп" . Це эдиний правильний варіант! Чому мені пише, що це не правильно? Га?!

2 роки тому

kNL61

Перепрошую, але мені дають на вибір слова. "Суп" эдинний з варіантів який правильний!

2 роки тому

2Y15
2Y15

Ага і там же написано, що це діалект

3 тижні тому

5xxo5

Погано було чути A

1 рік тому

LewKostyny

А чай також a tea? Ніби порція чаю?

1 рік тому

IrenaAimFain

Порція чаю - a cup of tea, "A tea" - не правильно

1 рік тому

Nordry
Nordry

Чому ж відразу неправильно? Закордоном часто замовляють так: "a coffee/a tea", маючи на увазі саме чашку кави/чаю. Так значно швидше, та й розмовна мова допускає доволі багато "відступів" від граматичних правил.

6 місяців тому

Alex190326

Як воно взагалі називає суп англійською? Ви чули? Хіба то правильно?

10 місяців тому

iamaman989310

Чому вона читає Е СІМП??? якщо в транскрипції чітко написано [ suːp ]

1 місяць тому

Пов’язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.