1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Ty kachny pijí mléko."

"Ty kachny pijí mléko."

Překlad:The ducks drink milk.

December 15, 2014

5 komentářů


[deaktivovaný uživatel]

    Prečo sa niekde uvádza napr. The ducks a číta sa ty kachny a niekde The ducks a iba kachny bez "ty"?


Konopy

    Dobrý den, poradíte prosím někdo, z jakého důvodu není před slovem milk uveden žádný člen. Snažil jsem se na to přijít v článku viz. níže, ale mléko snad není ani nepočítatelné, ani množné podstatné jméno, aby zde byl použit nulový člen. Musel jsem něco přehlédnout. Předem díky http://www.helpforenglish.cz/article/2006072901-cleny-v-anglictine-articles


kacenka9

    mleko je nepocitatelne, stejne jako vetsina tekutin. Muzete mit litr mleka, sklenici, mleka, galon mleka a to pak pocitate ty litry, sklnenice nebo galony. Ale mleko nespocitate....


Konopy

    No jo, jak se člověk může učit anglicky, když neumí pořádně ani česky. Děkuji za vysvětlení.


Etzotic_love

    Česky umím ale jsem z viet namu :(

    Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.