1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We love our cat."

"We love our cat."

Překlad:Milujeme naši kočku.

December 15, 2014

10 komentářů


KristynaPi

Já si myslim,že lidi napr.já milují svoje zviřata. Jak domácí tak i hospodařské. Někdy lidi milují i užitkové zviřata


maluch877

Zlá veta :)) Milovať môžeme tak človeka a nie zviera, je to vtipne :))) Boli vety kedy ste chytali za slovíčka, že to nemá význam- táto veta nemá význam. Milovať môžem tak svoju manželku a nie zviera. Ale je pravda, že v dnešnej spoločnosti to je niekedy popletené. :))) ;)


Nemesis_NaR

Já bych řekl, že i česky lze říct "milovat kočku", nevidím na tom nic tak špatného. Každopádně český překlad by měl být uznán i "Máme rádi (naši kočku)", protože američani narozdíl od nás rádi používají nejrůznější superlativy a všechno milují.

A nebyl-li někde nějaký překlad uznán tak poprosím nahlásit přes "Ohlásit problém" viz připnuté příspěvky. Kurz je stále nový a hodně alternativních překladů chybí.


JakubOtt

Prosím, pište komentáře související s angličtinou, tohle si pište někde přes whatsapp a přátely, sem takovéto věci nepište. Děkuji.


JakubOtt

Platí pro uživatele "maluch877"


Fahrenheit0

Na úkol "Napište co slyšíte" jsem napsal "We love her cat.", což byla samozřejmě chyba. Řekl bych ale, že takto bez kontextu je to k nerozeznání.


nueby

Já slyším "our" i v normální rychlosti.


Fahrenheit0

Tak to já když už vím, že je to our, tak taky slyším i our :-) Asi mi ještě chybí ty poslechový zkušenosti či jak to nazvat. Tak či onak, díky.


Ivo150846

Protože je slyset "laver"


DimitrijOn

Zase to s na konci

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.