"Idonotwalk,butIrun."

Çeviri:Ben yürümem ama koşarım.

4 yıl önce

26 Yorum


HakanSalam6

Lankin ne ya?

3 yıl önce

emir646527

"Cunku" yu kabul etmedi.

3 yıl önce

Alper149953

Kabul etmemesi normal but fakat-ama anlamina gelir because çünkü demektir.

3 yıl önce

Qwa5
Qwa5

"..walk, but" ile "run" arasındaki "I" çok sessiz kalmış, "i do not walk, but run" gibi duyuluyor.

3 yıl önce

Avni86
Avni86

bildiğin bat haran diyor ya :D

3 yıl önce

Yagmuray2009

Ayy gülme krizini girdim valla:D

10 ay önce

glsmsarkay

Ssma o yğrümmex

1 yıl önce

MutluSahin

'ben yürüyemem' nasıl denir.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

I cannot walk

4 yıl önce

MutluSahin

thanks

4 yıl önce

HamzaYaman2

Do does ile ilgili paylaşim yaptınız mı

3 yıl önce

arf957392

Türkçe de günlük konuşmalarda tersi söylenir

2 yıl önce

aleyna...ela

Ben yürümem koşarım yazdım kabul etmedi

2 yıl önce

emotionalman

'' ama " yı unutmuşsunuz.

2 yıl önce

auditorlevent

But I run. ...batharan diye çok hızlı söylüyor. Amacımız sürekli programı eleştirmek değil fakat aksayan yönleri de söylemeliyiz diye düşünüyorum

1 yıl önce

cicikus124

run barry run

1 yıl önce

glsmsarkay

V

1 yıl önce

Melisa276065

Size espri yapcam "arkadaşlarım kolaya kaçar ben fantaya

11 ay önce

serdar256724

lankin ne demek bilen söylesin

10 ay önce

GokberkTemizer

lakin olmasi lazimdi

3 ay önce

mehmet546274

ikinci kısımda but horon diyo ama siz bilirsiniz

4 ay önce

hsnky0110

Very thanks !

3 yıl önce

serhatgokhan

"İ not walk" olmaz mi?

2 yıl önce

berkem

SALAKLAR

2 yıl önce

Melisa276065

Malsın

11 ay önce

Melisa276065

,,,,.,,,,,

11 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.