"لمن الصابون؟"

الترجمة:Whose is the soap?

December 16, 2014

6 تعليقات


IOGeophysicist

ممكن توضيح بخصوص وايه الفرق: whom is the Soap? whose is the Soap? for who is the Soap?

January 9, 2015

IbrahimovicMagdi

whose the soap is ? خطا ؟

December 16, 2014

habibaellamey

مينفعش تكون is في نهاية الجملة لأنها فعل مساعد لـwhose فلازم تكون بعده علطول :)

September 26, 2015

kasfox

لمن يكون الصابون

December 27, 2015

Wilson793643

هو مش المفروض صابون يبق soaps ?

December 7, 2017

muhanedXD

تصلح ان تكون ايضا: Whose soap is it?

May 1, 2019
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.