1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Does it not count?"

"Does it not count?"

Çeviri:Sayılmaz mı?

December 16, 2014

17 Yorum


dmrsinan

Does not it count ? olması gerekmiyor mu fiilin önüne 'not'getirelemez mi bu durumda


MrKaan87

'Not' i kisalttiginizda ''Doesn't it count'' seklinde yazilir.Kisaltma yapmadiginizda ''Does it not count'' seklinde yazilir.


kedicim

o saymaz mı? anlamınada geliyor mu?


incikin_

Evet, aslında o anlama da geliyor.


HaleInan1

"O sayilmiyor mu "olma mi


-Kilicaslan-

Isn't it counted olmaz mı?


hasan996045

O sayılmaz mı yerine "O sayılamaz mı" niye olmuyor


incikin_

Bunu "sayılabilen/sayılamayan isimler" veya "sayı saymak" gibi düşünmeyin. Bu çumle daha çok şuna benziyor:

Jane işten eve dönmüş, evi toplamış, yemeği yapmış, bahçeyi sulamış. Eve gelir gelmez tv başına geçen Bill'e hiçbir şey yapmadın diye çatıyor. Bill de kendini savunuyor: "I switched on the TV. Does it not count?" (=Ben televizyonu açtım. O sayılmaz mı?)


ALTAIR23912

Bill'in cevabı da efsaneymiş


Furkan74926

"Sayılmıyor mu?" neden olmaz?


hakan_gulmez

O saymaz mı? Doğru çıktı


Sevim497353

"Sayilmaz mi"daki anlam gercek manada sayilmaz mi yoksa "bu sayilmaz, tekrar yapmalisin" gibi bir anlamda mi?


incikin_

"Bu sayılmaz, tekrar yapmalısın" örneği cuk oturmuş.


alsegu

O sayılamazmı olmuyor mu neden


Lale188

count fiilinin hem saymak hem de sayılmak şeklinde pasif anlamı var

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.