1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Папір білий."

"Папір білий."

Переклад:Paper is white.

December 16, 2014

7 коментарів


TanyaGV

а чому "a paper is white" не є правильною відповідю?


Constantinum

Paper це іменник множини як і water, milk, sand. Невизначений артикль "а" можна у думках замінити на "one". По аналогією з українським словом "папір". Ви ж не скажете один папір?! А з іменником множини можна ставити тільки визначений артикль "the". Список необчислювальних іменників https://www.englishclub.com/vocabulary/nouns-uncountable-list.htm


v_fuf

Тоді чому "is" а не "are"?


Olena761010

Я поставила the і це неправильно?


TolikTolik5

Як тут зрозуміти що paper це власне папір а не газета, чи просто лист


TarasHeich

А чому paper,а не the paper. Взагалі папір буває різних кольорів, отже мова йде про якийсь конкретний папір. То чого він без артикля?


H8QZ7

Paper is white - папір є білий. Чому невірно a white paper.

Learn English in just 5 minutes a day. For free.