1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Папір білий."

"Папір білий."

Переклад:Paper is white.

December 16, 2014

2 коментарі


TanyaGV

а чому "a paper is white" не є правильною відповідю?


Constantinum

Paper це іменник множини як і water, milk, sand. Невизначений артикль "а" можна у думках замінити на "one". По аналогією з українським словом "папір". Ви ж не скажете один папір?! А з іменником множини можна ставити тільки визначений артикль "the". Список необчислювальних іменників https://www.englishclub.com/vocabulary/nouns-uncountable-list.htm

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.