"The ducks eat rice."

Traducere:Rațele mănâncă orez.

acum 4 ani

22 de comentarii


CrinaCool

Noi ne concentram sa scriem propozitia corect acum nu conteaza daca chiar mananca sau nu mananca

acum 3 ani

Andreea541377

Ratele nu mananca orez

acum 1 an

Dani789413

Adevarat :))

acum 1 an

Iulia675802

Cam ai dreptate,rațele nu mananca orez,nu ştiu ce e cu propoziția aceasta ;)))

acum 1 an

Maria27548

Da

acum 1 an

Yasmina978793

E fain jocul

acum 1 an

Biancaflor246747

Tare

acum 1 an

Yasmina978793

Ai mare dreptate

acum 1 an

Biancaflor246747

Tare!!!

acum 1 an

AurelianDu4

Am scris corect și ma corectat. De ce?

acum 1 an

Olga974653

Pai scrii raţele si te corecteza ce nu le place virgula de la ţ.

acum 1 an

CristinaCr437497

Pentru că în limba română nu există "ţ", există "ț".

cu 1 lună în urmă

CandySpark5

Eu am gresit doar ca nu am pus un ă la mănâncă......:|

acum 1 an

dan4ro
dan4ro

Sînt rațe aduse din China

acum 1 an

Rares_Emi65

mie nu prea imi pasa

acum 1 an

lavinia252135

Da ratele nu mananca deloc Orez

cu 8 luni în urmă

CodreanuSa

Nu este adevarat

acum 1 an

elena252520

Ratele daca sunt anfometate pot manca si orez

acum 1 an

iuly945474

CrinaCool ai mare mare dreptate, dar ăstia sunt prosti!

acum 2 ani

ALexXxAlex1

De data asta de ce nu se mai scrie "eats" ca tor la pers a treia e...

acum 3 ani

Alex_Marcu

Fiindca terminatiile "s" si "es" se adauga doar la persoana a 3-a SINGULAR! In cazul de față, se observa clar ca este plural. Sper ca te-am lamurit.

acum 3 ani

Eliza414018

Ai mare dreptate sa sti

acum 2 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.