A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I am going to sell my house."

Fordítás:El fogom adni a házam.

3 éve

6 hozzászólás


GbornSzab

Árulni fogom a házam. Miért nem fogadja el ? Az ige jelentései: eladni, árulni , nem?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Jó kérdés.... Ha a mondat úgy szólna, hogy "I am going to sell houses" akkor feltétlenül igazad lenne, "házakat fogok árulni", mondjuk mint ingatlanos, de itt a mondat azt jelenti, hogy "el fogom adni a házam", valószínűleg azért, mert egy konkrét meghatározott házról van szó. Ha azt akarnád mondani, hogy árulni fogod a házad, akkor az talán úgy szólna, hogy "I am going to put up my house for sale".

3 éve

GbornSzab

Kösz a kielégítő választ.

3 éve

evairenpinter

I am going to sell houses. - Házakat fogok árulni, eladni. Ez a mondat ezt jelenti. A fenti példamondat viszont a bitokos névmással - my house vagy my houses - azt jelenti - a házamat, a házaimat. - A kérdés az, hogy az ige szerepelhet-e árulni és eladni értelemben is, vagy nem, mert az kétségtelen, hogy a kettő nem ugyanaz.

2 éve

Gaborarpasi

házamat írtam házam helyett nem fogadta el ,vajon miért?

7 hónapja

eminens2

El fogom adni a házamat. Elfogadja. 2018.08.16.

5 napja