1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Why are you under the desk?"

"Why are you under the desk?"

Çeviri:Neden çalışma masasının altındasın?

December 16, 2014

29 Yorum


emircan327794

Desk sıra demek en zaından ogretmenler bize oyle ogretti biraz akkilii ol duoooooooooooo


ATurkishWoman

"Desk" çalışma masası anlamına da gelmektedir.


999yandaym

Hayır desk sıra demek


AkmCanSude

Anlamına "da" gelmektedir, evet. Ama "Neden masanın altındasın?" yazınca YANLIŞ kabul ediyor. Oysa ikisini de doğru kabul etmeliydi. Eksik kodlanmış bir soru.


duodil_duoinsan

kelime "masanın" değil "masasının" nereden biliyorum, çünkü aynı hatayı ben de yaptım :D


Heyman491765

kimin masası bu ?


heaven_h

Neden masanın altındasın da doğru bir tercüme. Desk sadece çalışma masası için mi kullanılıyor


Umut502667

Desk çalışma masası anlamında kullanılıyor. Sizin dediğiniz anlamı "table" karşılıyor.


MuhammetTo848262

The eki beni bitirdi be


michaelsco349877

Soru isaret koymadim diye yanlis mi kabul edliri


jale450580

Bende koymadım kabul etti


EzgiCan874290

Ya tamam calişma masası anlamina da gelir fakat masa anlamina da gelir bu nedenle masa da sayilmaliydi bence


Yasir1496

"Why are you" yerine "why you are" desek yanlis mi olur


Mr.NO_06

Evet, yanlış olur.


Heyman491765

hayır yok ikisi de aynı anlama geliyor


snnkrdmn

Desk sıra table masa diye ezberlemiştik .d


Yaar483222

Why are u under the desk? Yazım "u" yüzünden kabul etmedi


Zembereck

Chat ingilizcesiyle yazma


erkan976218

Aynisini yazdim nesi yanlus


irin973

Ben yanlışlıkla "desm" dedim ve kabul etti cevabın "desk" olması gerekiyordu.


Ardaozer06

Neden sıranın altındasın dedim kabul etmedi


makgul

çalışma kelimesi yok cümlede. Why are you under the desk? cevap: neden masanın altındasın ?


HaydarBarr

NEDEN MASANIN ALTINDASIN YAZDIM KABUL ETMEDİ GÜZEL


fatih125541

Nicin dedim kabul etmedi


bora63097

Desk sıra degil mi


M4TH1LD4M4

Biri tasak gectigini söylesin artık bu kelime saçmalıklarından dolayı silicem duoyu bune amk ne farkı var masayla ÇALIŞMA MASASININ? saçmalık

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.