Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The ground is brown."

Çeviri:Yer kahverengidir.

3 yıl önce

23 Yorum


NihanCan

"Toprak kahverengidir " yazdım ve yanlış dedi. ama ground toprak anlamına da gelir... cevabım doğru kabul edilmeli....

3 yıl önce

536tezcan

Ground toprak degil yer zemin anlamindadir

2 yıl önce

gamzeb_

Brown kelimesini brohan olarak okuyomus gibi

3 yıl önce

umuttopal

Bence de

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Ses normaldır

2 yıl önce

filikaa

"Yer kahverengi renkte" yanlışmış :(

3 yıl önce

VestelKatk

Şikayet et düzeltirler

3 yıl önce

nacialican

Color kullanılsa dediğin doğru

3 yıl önce

536tezcan

Cunku orada renk kelimesi gecmiyor (renk=color)

2 yıl önce

umut2015

Toprak kahverengidir. Kabul edilmeli.

3 yıl önce

Nevo253047

Ben yazdım kabul etti

6 ay önce

yilmaz769466

Toprak kahverengi hem daha mantikli degil mi?

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Elektrik uzmanlar için doğru.

2 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Bu cümleyi TEHLİKELİ VE YASAKTIR. Çünkü Avrupa fiş standartlarda "The live wire is brown." Bu cümleyi silmek şart.

2 yıl önce

ALA538187

GROUND "YER" ANLAMINDA KULLANILMIS.SORUDA KI KELIMELERIN UZERINE DOKUNURSANIZ ANLAMLARINI BULURSUNUZ.BILIYONUZ HERHALDE BUNU ^^

2 yıl önce

zafer_turan

toprak kahverengidir de kabul edilmeli

2 yıl önce

keremhan77

Toprak kast edilmemiş burada. Toprak " zirai " alanda bir terimdir aslında. Buradaki kasıt zemin, taban (yön bildirmiş bir bakıma)

2 yıl önce

536tezcan

(Ground=yer

2 yıl önce

qwertyali

floor, place, graund 3 üde yer anlamında ne yaman dillere kaldık :)

2 yıl önce

abdurrahma795766

Arkadaşlar Yer Farklı ŞEy Toprak FArklı Şey Yer = Floor , Place, Graund Diye Geçer Ama Toprağın Tek bi Şeyi Var Oda Toprak = Soil'dir .

1 yıl önce

DicleDerya

Toprak baska kahveregi aska

1 yıl önce

fatmadoru3

The ground is brown

1 yıl önce

erdogansarac
erdogansarac

Arkadaşlar hala ground=yer diye yazanlar var. Açın sözlüğe bakın, ground kelimesi yaygın olarak toprak için de kullanılır. Kaldı ki bu soruda ben yer yazdım sonra sildim toprak olarak değiştirdim. Kahverengi olduğuna göre toprağı kastediyordur diye.

1 yıl önce