"I want to hate you for this."

Traducere:Eu vreau să te urăsc pentru asta.

acum 3 ani

10 comentarii


EugenP
EugenP

Someone had a bad day... :)

acum 3 ani

Romulus15

urata propozitie

acum 3 ani

ValyGiurgi

Una spune si alta scrie.

acum 2 ani

OanaMaria13

Nu imi place propozitia asta

acum 2 ani

ClaudiaDan307361

E ciudată

acum 1 an

Alexa319

SĂ MĂ URĂȘTI PE MINE?!?!?!?!

acum 1 an

JuniorulLu

Eu te urasc pentru asta. Nu.

acum 1 an

mvelcea
mvelcea

Această formulare este lipsită de sens, atât în română cât și în engleză, pentru că ura este un sentiment, iar sentimentele sunt independente de voință. Nu poți spune „Mi-am propus să te iubesc“ sau „Trebuie să fiu melancolic“. Dacă vreți neapărat să folosiți infinitivul verbului a urî, cred că mai nimerit ar fi fost ceva de genul: „It is easier (more easily) to hate rather than to understand“.

acum 1 an

ColumboLuc

Ce negativist robotul!

cu 11 luni în urmă

ColumboLuc

Negativă propozitie !

cu 11 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.