"I do not have any doubts."

Μετάφραση:Δεν έχω καμία αμφιβολία.

December 17, 2014

9 σχόλια


SteliosAvalance

Ο πληθυντικός γιατί θεωρείται λάθος;

December 17, 2014

glavkos

Αναφορά μέσα από τη φράση Προτείνεις την πρόταση που θέλεις.

Δεν μπορεί ο διαχειριστής να γνωρίζει ποια φράση εννοείς αν δεν τη γράψεις. Εκεί όμως, γιατί εδώ δεν μας ωφελεί ιδιαίτερα.

December 18, 2014

Michael409270

Ο διαχειριστής έχει αποδείξει ότι δε γνωρίζει! Ο πληθυντικός είναι: δεν έχω καθόλου αμφιβολίες. Το εκεί που είναι; Ότι δεν ωφελεί το ξέρω και λυπάμαι.

July 28, 2017

Ioanna678593

"Δεν έχω καμία αμφιβολία"= σωστό "Δεν έχω καθόλου αμφιβολίες= σωστό. Γιατί είναι λάθος το "Δεν έχω καθόλου αμφιβολία"???

Επανέρχομαι μετά από δύο μήνες για να γράψω ότι το "Δεν έχω οποιεσδήποτε αμφιβολίες" το δέχεται ως λάθος. Συμφωνώ ότι η σωστή έκφραση στα Ελληνικά είναι το "Δεν έχω καμία αμφιβολία" αλλά σε άλλες περιπτώσεις δέχεται η ομάδα του Duo την όσο το δυνατόν κατά λέξη μετάφραση. Είμαι στο 19/25 επίπεδο και ίσως θα πρέπει να δεχτώ αδιαμάρτυρα την "σωστή" πρόταση

December 13, 2017

D_..
Mod

    Προσωπικά το "καθόλου αμφιβολία" μου ακούγεται λάθος... Είτε καμία+ενικός ή καθόλου+πληθυντικός.

    Και ψάχνοντας, βρήκα και αυτό:

    θα πρέπει να επισημανθεί η ισοδυναμία των σχημάτων καθόλου + ουσιαστικό (πληθυντικός) / κανένα + ουσιαστικό (ενικός).

    πηγή:http://www2.media.uoa.gr/language/grammar/details.php?id=83

    December 13, 2017

Ioanna678593

    @ D_ υπάρχει και σχετικό ανέκδοτο με την κατάφαση των αρνητικών "Δεν πάμε πουθενά να φάμε τίποτα;"

    February 16, 2018

D_..
    Mod

      :D Από τα αγαπημένα μου!

      February 16, 2018

VLVg3

      Κ

      July 16, 2018

Michael409270

      Έστω και στα μουλωχτά δέχεστε και τη σωστή απάντηση σαν σωστή, και αυτό πρόοδος είναι!

      September 26, 2017
      Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.