Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"My dad is bilingual."

Překlad:Můj táta je bilingvní.

před 3 roky

13 komentářů


alan_bo

úplně poprvé jsem slyšel a viděl slovo bilingvní :-D jeho význam jsem si musel najít ve slovníku cizích slov :-D

před 3 roky

TerezaKopeck

proč místo táta mi překladač neuzná slovo otec

před 2 roky

Nemesis_NaR

Protože je rozdíl ve formálnosti. "Otec" = "Father", zatmíco "dad" = "táta, taťka". Stejně tak to kurz rozlišuje pro mamku a děkuji vs dík.

před 2 roky

manofscience

Na to jak málo je tohle slovo používané v běžné mluvě je tu až příliš často :-(

před 3 roky

Nemesis_NaR

Ano, u nás v česku je to slovo málo používané, ve státech s přistěhovalci (USA, Němcko, Francie atd) už tomu tak být nemusí, protože děti přistěhovalců většinou jsou bilingvní a mluví jak místním jazykem tak jazykem svých rodičů.

před 3 roky

Kerbeus

Ja viem co to znamena, par krat som ho uz pocul, ale mam to problem vyjadrit v slovencine, nie to este v cestine. V slovencine by som to vyjadril aj ako mnohojazycny, viacjazycny. Neviem ci sa to da aj v cestine obdobne vyjadrit.

před 3 roky

Nemesis_NaR
před 3 roky

Jantar18

Presne!

před 2 měsíci

LucieManak

Tatínek je špatný překlad?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Neni. Tatinky prijimame.

před 2 roky

Zkurka420

Lze použít vícejazyčný?

před 11 měsíci

Bolek535084

???

před 4 měsíci

LubossWern

Tato vazba mi bere chuť. Takovou hloupost a otravovat s tim studium.

před 3 měsíci