"Itisnotnecessarilymoreexpensive."

Переклад:Це не обов'язково більш дорого.

4 роки тому

6 коментарів


rublin
rublin

Хіба в цьому реченні слово more не повинно щось означати? Наприклад, це не обов'язково на багато дорожче

4 роки тому

Constantinum

У цьому речення more як раз трансформує слово expensive (дорого) на дорожче (more expensive). А запропонований вами переклад буде на речення It's not necessarily a lot more expensive. Ну І у даному випадку набагато пишеться разом. Proof http://sum.in.ua/s/nabaghato Rule http://svitslova.com/mova/orfografija/4136-2013-11-13-16-35-47.html

4 роки тому

rublin
rublin

Дякую, зрозумів

4 роки тому

SergioRuido

Що вас наштовхнуло на думку, що more в цьому реченні нічого не означає?

4 роки тому

vovakondrat77

Ступені порівняння англійських прикметників тут і тут.

4 роки тому

NicolasLut2

Чому таке не враховує - Це не обовязково дороге

6 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.