1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "How much space do we have?"

"How much space do we have?"

Çeviri:Bizim ne kadar yerimiz var?

December 17, 2014

13 Yorum


Hisar34

"Bizim ne kadar alanimiz var?" yazilmak istense nasil bir Ingilizce cumle kurulurdu acaba?


Mia719134

Evet ya aynen bende çok merak ediyorum


ufukdiyoki

How much area do we have?


gurkanverim

"Biz ne kadar alana sahibiz?" olmaz mı?


ufukdiyoki

How much area have we got?


candost2

Space in üzerine gelindiğinde alan,ara, boşluk görüntüleniyor. Cevap olarak: Ne kadar alanımız var? Yazdım kabul etmedi. Ne kadar yerimiz anlamı nereden geliyor?


oklit65yen

Bizim yerimiz ne kadar diyince neden yanlis anlamadim help !


123shr

"Bizim yerimiz ne kadar var?"dedim. Neden kabul edilmiyor saçmalık


MukaddesAk3

Bu kadar yere sahibiz Neden olmadı


mhmt471497

Bu cumleyi parca parca acabilir misiniz


SerdarBura13

Bizim yerimiz ne kadar var yazinca kabul etmemesi yanliş değil mi?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.