Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"How much space do we have?"

Çeviri:Bizim ne kadar yerimiz var?

0
3 yıl önce

5 Yorum


Hisar34
Hisar34

"Bizim ne kadar alanimiz var?" yazilmak istense nasil bir Ingilizce cumle kurulurdu acaba?

3
Cevap ver3 yıl önce

Mia719134

Evet ya aynen bende çok merak ediyorum

0
Cevap ver11 ay önce

candost2
candost2

Space in üzerine gelindiğinde alan,ara, boşluk görüntüleniyor. Cevap olarak: Ne kadar alanımız var? Yazdım kabul etmedi. Ne kadar yerimiz anlamı nereden geliyor?

3
Cevap ver2 yıl önce

gurkanverim

"Biz ne kadar alana sahibiz?" olmaz mı?

1
Cevap ver3 yıl önce

oklit65yen

Bizim yerimiz ne kadar diyince neden yanlis anlamadim help !

0
Cevap ver2 yıl önce