"How much space do we have?"

Çeviri:Bizim ne kadar yerimiz var?

4 yıl önce

6 Yorum


Hisar34

"Bizim ne kadar alanimiz var?" yazilmak istense nasil bir Ingilizce cumle kurulurdu acaba?

4 yıl önce

Mia719134

Evet ya aynen bende çok merak ediyorum

1 yıl önce

candost2

Space in üzerine gelindiğinde alan,ara, boşluk görüntüleniyor. Cevap olarak: Ne kadar alanımız var? Yazdım kabul etmedi. Ne kadar yerimiz anlamı nereden geliyor?

3 yıl önce

gurkanverim

"Biz ne kadar alana sahibiz?" olmaz mı?

3 yıl önce

oklit65yen

Bizim yerimiz ne kadar diyince neden yanlis anlamadim help !

2 yıl önce

MukaddesAk3

Bu kadar yere sahibiz Neden olmadı

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.