Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Nasıl?"

Çeviri:How?

3 yıl önce

7 Yorum


batin.ozce

How zaten bas harfi buyuk

3 yıl önce

mer223744

Çok kolay

1 yıl önce

gizem345511

Basit

1 yıl önce

yeliz136779

Tesekkurler

1 yıl önce

yeliz136779

Thank

1 yıl önce

CemalAslan2

How "kaç" degil mi? How old are you? Gibi

1 yıl önce

TheGirlLik

Hayır how nasil demek fakat ingilizcede bazı kelimeler farklı anlamlarda kullanılabiliyor mesela like kelimesi normalde hoslanmak demek değil mi ama cümlenin sonuna gelince gibi anlamı kazanıyor

1 yıl önce