"Only two more days"

Çeviri:Sadece iki gün daha

December 17, 2014

6 Yorum


zero1967

YALNIZ İKİ GÜN DAHA FAZLA...KABUL ETMEDİ AYNI ANLAMI TAŞIYOR VE MORE DAHA FAZLA ANLAMINDA DA KULLANILIYOR O ZAMAN SORUN NEREDE ????????

December 17, 2014

Elanur628445

yalniz iki gùn daha kafi fazla koyunca anlatım bozukluğu oluyor zaten

March 22, 2016

TurkanUlka

Cümlenin anlamı daha fazla olabilir , ama burada iki gün daha anlamı uygun görünüyor .

April 20, 2016

didemhasan

Just two more days olur mu

June 16, 2016

numn41sa

Two too ve to you karistirmamayi ogrenmeliyim ya

November 8, 2016

nuri721581

Aynen

January 24, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.