"There was no damage."

Překlad:Nedošlo k žádné škodě.

před 3 roky

9 komentářů


Tesilovo

Nešlo by i "nevznikla žádná škoda" ?

před 3 roky

Nemesis_NaR

Mně to přijde jako přijatelný překlad. Opět poprosím nahlásit.

před 3 roky

Lord_Gold1

Proč nemůže být : tady nedošlo k žádné škodě?

před 2 roky

Nemesis_NaR

To "tady" je nadbytečné. Fráze "there is" znamená "existovat", "there" se nepřekládá: http://www.helpforenglish.cz/article/2008050102-vazba-there-is-are

před 2 roky

Marief685905

A co : Žadna skoda nebyla ?

před 1 rokem

Marief685905

Nebo take: "K zadne skode nedoslo".. to mi bylo taktez neuznano.

před 1 rokem

ladislav65

"tam nebyla škoda". Proč ne?

před 1 rokem

VeruKucerova

"Nebyla žádná škoda" mi neuznalo. Je to špatně?

před 1 rokem

LZIYGXQw

Tohle nebyla skoda

před 1 měsícem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.