Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"My wife is pretty."

Çeviri:Benim karım sevimlidir.

3 yıl önce

21 Yorum


kechelyy

Pretty hojdur ama be ne na

3 yıl önce

ozkan872304

Wahat

8 ay önce

eceyimben

tatlı demiştim olmadı :(

3 yıl önce

Barisgndgdu
Barisgndgdu

Tatlı = sweet. My wife is sweet = benim karım tatlıdır/tatlı.

Pretty = hoş, sevimli, güzel My wife is pretty = benim karım hoştur/sevimlidir/güzeldir/hoş/sevimli/güzel.

2 yıl önce

hendaak

pretty şirin de olabilir

3 yıl önce

NevalBier

Şirin=cute

4 gün önce

Denise127664

"Karım tatlı " kabul etti

3 hafta önce

MCosan
MCosan

Eşim tatlıdır. Olmadı raporladım. :(

3 yıl önce

muammerert1

Arkadaş iyi gidiyoruz ama bu duolingo iyice sapıklaştı yaa. "Benim karım sevimlidir" filan. Godoş muyuz lan biz :-)

1 yıl önce

fsayar

Eşim olmaz mikail bey. Eş=partner wife=eş anlamindaki karı olarak kullanilir

2 yıl önce

sawashian
sawashian

“Partner“ genel olarak “ortak“veya resmi bir evlilik olmaksızın “birliktelik“ anlamında kullanılır. Biz Türkçe konuşanlar ise resmi evlilikte karı ve kocaya genel olarak ‘eş‘ deriz. Resmiyet yok ise de ya sevgilidir ya da arkadaş. Ama asla “eş“ değildir.

2 yıl önce

MCosan
MCosan

Bende karım anlamında eşim demiştim. :D

2 yıl önce

Anllen1

Şirini beğenmedi.

2 yıl önce

Yamur249222

life diyo kadın

8 ay önce

GoncaRabia

pretty'nin şık anlamı da yok mu?

3 yıl önce

Umitkiris

Var

3 yıl önce

Zeynelahmet1903

Vay gavat

1 yıl önce

Treviritra

Bu ne ya benim avradım güzeldir dedim olmadı :(

6 ay önce

cicikus124

Gavatlık mod on

1 yıl önce

muammerert1

Aynen

1 yıl önce

YakupYzlk

Hanımcı mıyız la biz :)

9 ay önce