"To jest przednia strona."

Tłumaczenie:It is the front side.

4 lata temu

4 komentarze


TomaszKocz

A nie powinno być "site" zamiast "side"?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Nie, site oznacza stronę internetową (website).

4 lata temu

Jacek723680

Site nie oznacza "strona internetowa". Site to po prostu strona. Strona internetowa to jak sama napisałaś website.

1 miesiąc temu

TomZdulski
TomZdulski

Front to chyba 'przednia/frontowa/głowna', 'poprzednia' powinna być chyba 'previous'?

1 rok temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.