Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Eu nu aș vorbi atât de mult despre diferență."

Traducere:I would not speak so much about the difference.

0
acum 3 ani

5 comentarii


clmnopr

ambele variante propuse de mine sunt corecte I would not talk so much about the difference. poate cineva sa-mi explice difetenta dintre ele?

1
Răspundeacum 1 an

IonutAlinB

Asa zic si eu. Asteptam un raspuns.

0
Răspundeacum 1 an

petronela
petronela

"the difference" este articulat, "diferență" este nearticulat. Este cumva o abatere de la regula?

0
Răspundeacum 3 ani

Tudoreanu2909

nu, dar din textul in romana se intelege ca acea diferenta este cunoscuta. ar fi fost incorect sa spui 'i wouldn't speak so much about difference'.

1
Răspundeacum 3 ani

NicolaeDra8

Incepe sa mi placa ! As vrea sa vad mai multe comentarii de la cei care inteleg bine limba engleza

0
Răspundecu 8 luni în urmă