"Where are you tonight?"

Μετάφραση:Πού είσαι απόψε;

December 18, 2014

8 σχόλια


mikelos93

Ατοπο το "που εισαι αποψε"(βραδυ) Σωστο ειναι "που θα εισαι αποψε"...

February 23, 2015

ssurprize

Ανάλογα με τα συμφραζόμενα. Π.χ. μπορεί να είναι ήδη βράδυ, και να τηλεφωνείς στο φίλο σου στο κινητό για να ρωτήσεις "Πού είσαι απόψε;"
:D

February 23, 2015

Ioanna678593

Αν τηλεφωνήσει ο φίλος στο κινητό θα ρωτήσει "Που είσαι;" ή "Θα μείνεις απόψε (εκεί που βρίσκεται ήδη π.χ. στο σπίτι)

Έψαξα πρόχειρα και βρήκα ότι το απόψε αναφέρεται στο σήμερα το βράδυ. Δεν ξέρω αν βοηθάει αυτό

απόψε [apópse] επίρρ. χρον. : α.σήμερα το βράδυ ή τη νύχτα: Θα γυρίσει ~. Πού θα πας ~; Tι έχετε κανονίσει για ~; Θα συναντηθούμε ~ στις δέκα, στις δέκα σήμερα το βράδυ. β. την προηγούμενη (της σημερινής ημέρας) νύχτα: Δεν κοιμήθηκα καλά ~. ~ ονειρεύτηκα…, χθες βράδυ, το βράδυ που μας πέρασε. http://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/triantafyllides/search.html?lq=%CE%B1%CF%80%CF%8C%CF%88%CE%B5 [μσν. απόψε < ελνστ. ἀποψέ αργά΄ με τον. κατά τα σύνθ. < φρ. ἀπ΄ ὀψέ (αρχ. ὀψέαργά το βράδυ΄)]

June 22, 2018

tasos2014

(Πού είσαι σήμερα) γιατί είναι λάθος ?

December 18, 2014

glavkos

Γιατί σήμερα είναι today?

December 18, 2014

tasos2014

Σε ευχαριστώ

December 18, 2014

Angela509759

Δεν βγαίνει ξεκάθαρο, νομίζω θα ήταν σωστό που θα είσαι σήμερα. :\

October 29, 2017

Angela509759

Ή που θα είσαι απόψε

October 29, 2017
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.