Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I want him to look at me."

Çeviri:Ben onun bana bakmasını istiyorum.

3 yıl önce

10 Yorum


fiesta292

"Ondan bana bakmasını istiyorum" diyebilmek için aynı cümlede want yerine ask mi kullanmak gerekirdi? Çünkü "birinden bir şey yapmasını istemek"le "birinin bir şey yapmasını istemek" farklı şeyler diye düşünüyorum.

3 yıl önce

UmutGrzl

"To want someone to do something" birinin birşey yapmasını istemek anlamına gelir

1 yıl önce

Velikaraki

Onun bana bakmasını istiyorum.

2 ay önce

ozgurox

O bana baksın isterim.

3 yıl önce

MCosan
MCosan

"Onun beni görmesini istiyorum." doğru bir cevap değil mi?

3 yıl önce

Avni86
Avni86

görmek see fiili olduğu için olmaz

3 yıl önce

MCosan
MCosan

Okay

3 yıl önce

ayberktk

'i want him look at to me' neden olmuyor ?

2 yıl önce

murat.gurb

I want to him look at me . Olması lazım değil mi ?

1 yıl önce

BaltalAyo

Bende isterdim ama bakmaz şerefsiz

1 ay önce