Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She looked at me."

Çeviri:O bana baktı.

0
3 yıl önce

7 Yorum


kkaattrree

look at birisine bakmak demek

18
Cevap ver13 yıl önce

Turker90

evet bakmak demek.

0
Cevap ver2 yıl önce

kkaattrree

Sanirim kalip bu

2
Cevap ver3 yıl önce

Ender_M_G

Evet kalıp bu. Look at me! Bana bak! Look at my eyes! Gözlerime bak

15
Cevap ver3 yıl önce

enginzengin

"at" kullanmadığımız taktirde anlam değişiyor mu?

0
Cevap ver2 yıl önce

ufuk809536

Kalbimi yaktı

0
Cevap ver1 yıl önce

yaslaan

At değil in diyor

0
Cevap ver1 yıl önce