1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I always feel tired."

"I always feel tired."

Překlad:Já se pořád cítím unavený.

December 18, 2014

12 komentářů


s.atiova

"cítím se vždy unaveně" není správně?


Nemesis_NaR

Řekl bych, že je, já proti tvému překladu nemám zhola nic. Nahlásit prosím.


DvorakMilan

"stále cítím únavu" je myslím také správný překlad nebo není?


kacenka9

Skoro, ale rekla bych, ze ne. Vyznamem bezpochyby. Ale vy tady prekladate sloveso podstatnym jmenem, prestoze to lze, snadno, prelozit slovesem. Davam smysl?


ooommmm

unavený je přídavné jméno, ale jinak s vámi rozhodně souhlasím. Navíc je to cvičení na příslovce, takže je jasné, že takováto slova jsou v tomto případě potřeba psát přesně


lubos.h

Cítím se vždy unaven. To je špatně? OK


Nemesis_NaR

Ne, je to dobře, jenom to pravděpodobně chybí mezi správnými možnostmi. Neboli "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296 pokud jsi to už v mezičase nepřečetl.

Docela by mě zajímalo kolik tato věta má přijatých variant? Nedivil bych se, kdyby to bylo kolem 100.


Milano3107

Já jsem napsal: "Já vždycky se cítím unavený" a nevzalo mi to. Přesto smysl té věty je stejný,než když to "Já" tam nedám.


nueby

Jenže jste přidáním vytvořil český slovosled hodný cizince.


M.A.T.A.F.A.K

Já se cítím pořád unavená a já se pořád cítím unavená. Nevidím v tom rozdíl, přesto první varianta neuznána :-O


VojtaSin

Mohlo by byt "I feel always tired?"diky


kacenka9

No, je to tedy preklad do cestiny, takze mi neni uplne jasny ten anglicky dotaz. Nicmene nemuze. To je proste divny slovosled.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.