Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"I always feel tired."

Překlad:Já se pořád cítím unavený.

před 3 roky

13 komentářů


s.atiova

"cítím se vždy unaveně" není správně?

před 3 roky

Nemesis_NaR

Řekl bych, že je, já proti tvému překladu nemám zhola nic. Nahlásit prosím.

před 3 roky

DvorakMilan

"stále cítím únavu" je myslím také správný překlad nebo není?

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Skoro, ale rekla bych, ze ne. Vyznamem bezpochyby. Ale vy tady prekladate sloveso podstatnym jmenem, prestoze to lze, snadno, prelozit slovesem. Davam smysl?

před 3 roky

ooommmm

unavený je přídavné jméno, ale jinak s vámi rozhodně souhlasím. Navíc je to cvičení na příslovce, takže je jasné, že takováto slova jsou v tomto případě potřeba psát přesně

před 3 roky

lubos.h

Cítím se vždy unaven. To je špatně? OK

před 3 roky

Nemesis_NaR

Ne, je to dobře, jenom to pravděpodobně chybí mezi správnými možnostmi. Neboli "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296 pokud jsi to už v mezičase nepřečetl.

Docela by mě zajímalo kolik tato věta má přijatých variant? Nedivil bych se, kdyby to bylo kolem 100.

před 3 roky

Milano3107

Já jsem napsal: "Já vždycky se cítím unavený" a nevzalo mi to. Přesto smysl té věty je stejný,než když to "Já" tam nedám.

před 2 roky

nueby
nueby
Mod

Jenže jste přidáním vytvořil český slovosled hodný cizince.

před 2 roky

M.A.T.A.F.A.K

Já se cítím pořád unavená a já se pořád cítím unavená. Nevidím v tom rozdíl, přesto první varianta neuznána :-O

před 2 roky

sophinkaja

Proc nemuze byt ja pokazde se citim unaveny

před 1 rokem

VojtechSin

Mohlo by byt "I feel always tired?"diky

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

No, je to tedy preklad do cestiny, takze mi neni uplne jasny ten anglicky dotaz. Nicmene nemuze. To je proste divny slovosled.

před 3 roky