1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Má ten pejsek telefon?"

"Má ten pejsek telefon?"

Překlad:Does the little dog have a phone?

December 18, 2014

20 komentářů


Mexx369

Does that little dog have a phone? To by šlo také, zvlášť, když říkáme: "Ten"


Nemesis_NaR

Ano, to je jedna z věcí, které tu relativně často chybí. Věty, kde si jsi aspon z 80% jistý, že měly být uznány, prosím hlásit přes "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/5096886


Naa205884

Nahlasime....a nic se nestane...,,


ZdekaSchoo

ono to chce čas, není to nějaké kouzlo, aby se něco stalo okamžitě


MartinHrou1

Neda se rict pejsek jako "doggie"?


jgstcd

Zdrobneliny se pouzivaji mnohem vic v cestine nez v anglictine. "Pejsek" zni mozna lehce hovore ale jinak uplne normalne v cestine, zatimco "doggie" zni jako neco od predskolniho ditete, nebo slovo ktere dospely clovek vyuziva kdyz s takovym ditetem mluvi. Asi neco jako "hafánek".


tata2420

Hezke vysvetleni a velmi dobra znalost cz.


ZdekaSchoo

Puppy je štěně, ne pejsek


PavelBr.

Jak může mít pes telefon?


ValaCZE

Jsou tu i podivnější věty. Aspoň už víte jak se řekne telefon, pes a má v otázce.


Robik7

Zdravím, proč nejde 'small dog' je nějaké pravidlo co je 'small' a co je 'little'? Diky


Marianhuff

Jakto ze ne "has".? 3.os.j.cis. = has. Dekuji za vysvetleni


ValaCZE

Jenže otázka se tvoří pomocí slovesa DO+ infinitiv významového slovesa.


Jarmila887853

Proč není uznán překlad : does the little dog have a telephone


ZdekaSchoo

to je uznávané


Helena709881

Kde je v překladu malý proč tam mám dávat little???


ZdekaSchoo

v tom pejsek


Lenka352007

Ked tak nemalo byt napisane maly pes? Ved pejsek je nieco ako stena


ValaCZE

Může to být třeba čivava, ta je malá i dospělá.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.