1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My mother is on a diet."

"My mother is on a diet."

Çeviri:Benim annem diyette.

December 18, 2014

15 Yorum


sfakylmaz

"Annem bir diyette." dedim. Tamam "bir" yazmak kulağa çok mantıklı gelmiyor ama bazen de yazmayınca yanlış kabul ediyor!!!


Selcen_Ozturk

Türkçede kabul ediyoruz, çünkü dediğiniz gibi "bir" yazmak genelde mantıklı olmuyor ama aksine İngilizcedeki "a"ler şart


KorayBilgi2

"Annem diyet yapıyor" cevabini da kabul etmedi.


keremhan77

annem bir diyette- bunu nasıl kabul etmez...."My mother is on A diet" burada bir ifadesi , k elimesi var..-on diet olsa tamam...


hamit15316

my mother is on "A" diet diyor kesinlikle Annem "bir" diyette cevabı kabul edilmeli nasıl kabul etmez


Pilot_candidates

Cevabınız doğru olabilir zira bende öyle yaptım bu durumda raporlamalısınız :)


hardnrocker

Diet starts Monday and Tuesday ends.


YunusC4N

Perhiz de kabul edilmeli.


Magpiexkhan

benim annem diyet yapıyor dedim kabul etmedi böyle kullanılamaz mı ?


neutralife

bu halen düzelmemiş. "annem bir diyette" cevabını hatalı sayıyor.


ErkalHasca

"annem" ve "benim annem" aynı anlama gelir.


ErkalHasca

"Annem bir diyette" cümlesine yanlış dedi, halbuki doğru.


HBasriKade

Bu programda birçok tercüme hatası var


Woodeland

Selamlar, neden at, in değilde "on" kullanılmış? Bir de "The workers are on strike" cümlesinde neden a veya the kullanılmıyor?


sinan_ss

Çok chicken translate olmuş.. Annem diyet yapıyor demenin neresi yanlış?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.
Başla